Sunday, March 29, 2009

Salam Reformasi kepada Warga Kota Kemuning!

Alhamdulillah, Puterabatu kini telah berpindah ke Kota Kemuning dan seperti sirih pulang ke gagang, Puterabatu kini kembali ke negeri Selangor Darul Ehsan; negeri yang ditinggalkan sejak zaman persekolahan menengah kini menjadi medan pertempuran terbaru!

Rumah yang diberikan Allah SWT hanyalah amanah sebenarnya. Tetapi atas budi dan jasa baik kedua ibu-bapa dapatlah juga Puterabatu merasakan tinggal di rumah yang besar setelah lebih kurang 10 tahun tinggal di apartment di Bandar Baru Sentul.

Puterabatu menyampaikan salam ukhuwwah dan salam REFORMASI kepada ADUN Seri Muda - Saudara Mat Shuhaimi Shafiei, sahabat sekian lama sejak saya memegang jawatan Setiausaha AMK Negeri Selangor; salam MAKKAL SAKTHI kepada Dr. Xavier Jayakumar; ADUN Seri Andalas dan salam ukhuwwah fil-Islam kepada Dr Siti Mariah Mahmud - Ahli Parlimen Kota Raja, Selangor Darul Ehsan.

Walaupun tekanan daripada pihak majikan jelas tetapi mereka mengakujanji tidak akan mengganggu kegiatan politik saya asalkan saya tidak berjawatan dan aktiviti tersebut dilakukan pula diluar waktu pejabat. Alhamdulillah.

Kepada warga UMNO dan Barisan Nasional di kawasan DUN Seri Muda, DUN Seri Andalas dan Kawasan Parlimen Kota Raja - bersiap sedialah kamu! bekas Ketua Penerangan Tian Chua tidak sabar lagi untuk melepaskan geram yang sekian lama terpendam!!

REFORMASI!

No comments: